slide show

Sporty

 
Jag älskar sportmodet och kom hem med det här linnet (halsbandet är inte nytt men tyckte bara att den matchade) idag från gina. den ser lite halvtråkig ut på bilderna men den är mycket finare på, ni ska få outfitbilder så fort jag har på mig den!
bookofems.blogg.se

snyggt!!

Sara

Snyggt linne, så snyggt med sportmodet :)

Sara Ekman

snyggt! :)

loviisaaa

Snyggt!!

♀ THE REVOLT ♀

Håller med om att halsbandet passar med linnet ^^

Och håller även med dig i det du säger om sportmodet, det är väldigt snyggt :D

dock håller jag inte med om det sista du skrev xD tkr inte den ser "lite halvtråkig ut" på bild xD den ser asbra ut!:D

Moa Persson

såå snyggt!!

Natalie

Jättesnyggt!!

Tove

Shiiiit älskar tröjan!

fashion

Super snyggt! :D

Linnea

Snyggt :)
Ja men eller hur, grymt bra citat <3

VERONICA - fashionblog

Ojojj vad jag håller med, SÅ snyggt :) Gillar den sportiga tröjan tillsammans med kedjan, ett par sneakers och en kjol - snyggt! :) Hoppas du får en alldeles underbart fin onsdag fina du, kramar!

Fint linne! Jag har dock aldrig förstått mig på det där sportmodet... tycker sportkläder hör till sporten.. haha.

Erica

Inte min stil kanske, men måste säga att den verkligen passade bra med halsbandet. Blev fint. :)

Emelie

Jättefint linne, älskar den där stilen :D

Ida ☯ the sky under the sea

SKITSNYGGT JU!

Kelly

Snyggt!

NATHALIE - Fashionblog

Så snyggt, gillar verkligen linnet :) kram

Kajsa-Stina

Såå fint! :)

Vad har du hittat på annars idag? :D

Sarah

Kul me ett nytt linne :)

sara

Snyggt linne! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: