slide show

Sailor nails

 
Sorry för dom dåliga bilderna men det var svårt att få nån bra bild när det var så grått ute. här är iallafall mina senaste naglar, hade inte så mycket tid eller ork att göra något superavancerat så dom fick bli såhär, inspirerad av gabbysnailart på instagram. jag använde essie 'blanc', china glaze 'neon & on & on', 'too yacht to handle', OPI 'desperately seeking sequins' (med isadora peel of base och orly dazzle under) och toppade med seche vites top coat. gillar ni naglarna?
Stickan!

Snyggt!

Emeliee

gud så snygga!:)

NATHALIE - Fashionblog

- åh de låter himla roligt :)
Såå snygga naglar!! kram

Olivia Magnusson

så fint!

sv: åh tack :D
kram❤

Hanna

Vad fina :)
Sv: Vad roligt att du tycker de! :)

Linnéa

Åh, sååå snygga lack <3

Ida - foto & häst

men asså asjdkasjdnaksjn, så himla fint, fattar inte hur du kan (och orkar, har så himla dåligt tålamod med det hehehe), så duktig, superfint blev det!! :D ska själv fixa mina naglar om en vecka, min kusin gör gelénaglar, så hon gör på mig hehe ;)
sv; taack finis ❤

Svar: tack :D!
Julia

V I L M A L A ♔

ÅH SÅ FINA D:

Jennisbeauty

Dessa naglar var verkligen i min smak, älskar verkligen ankare! Sjukt bra jobbat :) KRAM

mot plus

supersnyggt!! ha en fin kväll! =)

Moa

så snygga!!

Anonym

Jättesnyggt :)

Sara Ekman

Supersöta! :)

Ebba ♥

Så snyggt!!

Ida Lindborg ♡

åh så fina!

Sv: hihi ja :D

♫♪ sandra

härliga färger!

Bec

Fint :D

Sarah

Du e så himla duktig :)

fashion

Snyggt! :D

Emelie

Åh så himla snyggt! :D

VERONICA - fashionblog

Sååå så fina! Som vanligt :) Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

Sara

Åh så underbart härliga färger :)

Linnea

Så fina!
Svar: Tack så mycket! :)
//Ledsen för ett sent svar, hoppas att du haft det toppen!//
Kram!

Eleonora Adriana ♥

Supersnygga, älskar dem!!!

fashion

Hoppas att du har en bra dag! :D

Christina

Oj så snyggt :D Jättefina färger :)

Natalie

Gud så snygga!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag håller med dig, Cypern är verkligen en plats man vill tillbaka till:)

F E L I C I A

riktigt snyggt!!!
fattar inte hur ni kan göra mönster och detaljer på. Jag kan knappt måla mina släta :)

Emelie

vad fina!!:)

jossan

Jäklar va grymma! :)

sv: Ellerhur! :)

Clara

Härliga färger!

sara

Men så läckert! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: