slide show

Pastel galaxies

Målade för några dagar sen men har inte lagt upp dom än för det blev så mycket naglar haha! jag har ju gjort sånahär ljusa galaxer förut men har aldrig blivit riktigt nöjd men dom här blev bäst hittills även om det kan bli bättre. kul att måla iallafall! ♥
Lynn

Vilka häftiga naglar :)

Emilia Sjödin

snyggt!

Elin Bergman

Super snyggt!

michelle bergström

Oj så långa naglar! Är det dina rediga? Ser i din header att du ha en del nagelbilder, är det du själv som har fixat alla mönster osv? Kan du inte visa hur du gjorde naglarna på bilden? :) Hehe många frågor på en gång :)

Svar: det är inte mina riktiga naglar, de är förlängda, alla är gjorda av mig! :)sök på typ nail art pastel galaxy så ska det komma upp nån tutorial :)
Julia

Nelly

Oh, urläckert! :D

Linnéa

Tjusiga naglar <3

fashion

Fint!! :D

frida

Oj vad duktig du är!!

mariama

Asså dem är jättesnygga, vad har du använt för att göra dem?

Svar: en makeup svamp och tunn pensel :) kolla youtube!
Julia

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :)

Erica

Riktigt snyggt!! :D

Sara Ekman

Asfint!! :)

Ida - foto & häst

åhhhh herregud så snygga!! fattar inte hur du lyckas, superduktigt haha! :D
sv; verkligen! :)

Svar: åh tack :D
Julia

Fanny

Jättesnyggt! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sååå snyggt

Flisan

Sjukt snyggt :D

Sara

Dina naglar är verkligen grymma! Gillat varenda design du lagt upp tror jag ;o

Svar: åh tack ! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: