slide show

NYC shopping - del 8

 
Köpte två par vita (det behövs ju eftersom dom blir smutsiga så fort) och ett par svarta converse i en butik som heter journeys, dom har många olika converse (och mycket annat med) till grymma priser. betalade ca 350:- st för mina converse och köpte även en spray som ska skydda mot smuts.
jossan

Åh, converse är ju helt klart snyggaste skorna nånsin!:)

sv: Tack, det hoppas jag också att det blir :D

Linnéa

Ja, det ska bli såååå skönt med en Turkietresa ihop med en grym tjejkompis :)

Ebba

Svar: det förstår jag verkligen! Nya converse är alltid bra, vill ha ett par låga men älskar Nike skor också så har lagt en del pengar på de nu :)

william

snygga:D

Sv; Det var verkligen underbart:D

♀ THE REVOLT ♀

Va billigt!!:OO Nice med sprayen XD lär behövas till dem vita :P

Moa

man kan aldrig få förmånga skor :D

sara

Perfekt att köpa på sig converse när man är i usa, det passade jag på att göra när vi var där! :)

Sara Ekman

Brukar också köpa Converse i USA, så himla mycket billigare :):)

V I L M A L A ♔

Sjutk bra pris ju!! Ska också köpa ett par när jag är i USA :D

Elin

Converse klarar man sig inte utan, haha :)

Linnea

Converse, finns det nån skönare sko :-)

fashion

Snygga skor!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: