slide show

NYC shopping - del 13

Lite nya fina nagellack från essie och märket formula X som finns på sephora. bilder från lacket 'liberty' finns här och den andra finns på min facebook sida, länk till den hittar ni här på menyn på bloggen!
Moa

åh vad snygga!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

Olivia Magnusson

Såå fina!

sv: åh tack :D
kram♥

Natalie

Åh älskar Essie, de där färgerna ser jättefina ut:))

Sara Ekman

Fina :)

jossan

Åh, mycket fina färger! :)

sv: Ja verkligen, jag gillar att ha det städat omkring mej :)

mot plus

så härliga färger!! =)

fashion

Fina!! :D

hanna

ja men det var helt okej att börja sent, i morgon börjar jag 9 dock :( mindre kul!

Sarah

Kul me nya lack :)

Linnea

Åh, vilka snygga <3

Sara

Fina lack :)

Sanna Preifelt

Älskar färgerna på Essie-nagellacken, huuur fina som helst!

Hanna

Åh vad fina lack! Jag är sugen på att ljusrosa/pastell rosa lack och undrar om du kan rekommendera något lack? Har köpt några men antingen är de mer vita än ljusrosa eller så är lacket tjockt och kletigt :(

ɑ n n i k ɑ

SV: tack :)

JOSEFINE -

Gud vilka fina färger!! x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: