slide show

NYC shopping - del 12

Köpte två st riktiga parfymer på VS, kunde inte bestämma mig för vilken jag gillade mest så fick bli båda hehe. Nu under sommaren har jag använt bombshell summer mest, den är helt underbar. <3 
Linnéa

Måste lukta på dom nån gång <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

Maja

Åh vs är ju bara för underbart! Får aldrig nog av deras produkter!

Ebba ♥

Har faktiskt aldrig luktat på någon av de, men fina var de i alla fall!

Olivia Magnusson

älskar deras parfymer!

sv: åh tack :D
kram ❤

Sara Ekman

Älskar deras parfymer och flaskor! :) In Bloom har jag med :)

Sandra

älskar dem, underbara dofter!

mot plus

åå va härligt! hoppas du haft en bra lördag =)

Josefine

Vad kostade dem?😍

Svar: vet inte riktigt, typ 50 dollar st eller nåt :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: