slide show

Nice top @bikbok

Hittade den här toppen på bikboks sida igår och jag gillar den verkligen, enkel men snygg! ska leta efter den svarta nästa gång jag är inne i stan. vad tycker ni? ♥
Beatrice Johansson

Så himla snygga!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Maja

Jättefint!

Lydia

Grymt snygg! Ska till stan imorgon så får väl ta och kolla då!

Linnea

Sååå snygga <3

♫♪ sandra

bikbok har mycket snyggt!

Christin

Gud vad söta! Den svarta var favoriten kan lätt tänka mig den :-)

Kajsa-Stina

sv: Ja eller hur! Det gör jag med. Luktar så himla gott :)

Snygga! Jättefina verkligen :)
Hur är det annars med dig idag? Vad ska du hitta på?

Sara

Snygga !

Josefine Söderberg

Jättefina speciiellt den svarta :D

Ida

vad söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: