slide show

In my makeup bag

 
Här kan ni se en del av mitt smink som jag använder lite då och då, har även en primer från bare minerals och andra ögonskuggor till ögonbrynen/eyeliner. när jag var i NY så passade jag på att köpa smink från märken som jag hade fått betala det dubbla för i sverige t.ex bare minerals och urban decay. är riktigt nöjd med det jag använder nu! vad använder ni för smink och vilket är erat favoritmärke?
NATHALIE - Fashionblog

Vilka härliga smink produkter :) kram

Lydia Elstig

Roligt inlägg!

Erica

Bra när kan man få billigare än man skulle fått annars! :)

Jag använder inte smink så mycket. Eller, det går i perioder. Ibland sminkar jag mig knappt alls på flera månader, och ibland använder jag mascara och kanske någon ögonskugga nästan varje dag. Helt olika, det där. :p

Linnea

Visst är hon snygg :)

Sara

Bare minerals är så otroligt bra :)

SV: Tack så jättemycket, verkligen supergod :)

Ida ☯ the sky under the sea

Behöver verkligen en ögonskugge-primer.... Är den från UC bra?

Svar: den är jättebra! :)
Julia

Julia

Älskar att handla utomlands! :) använder också väldigt mycket från Bareminerals, så det passar jag alltid på att köpa! :)

Svar: ja bare minerals är bäst :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: