slide show

En dag i västerås

 
Tog lite randombilder idag, försökte få in lite vardagsbilder här i bloggen! jag har iallafall varit runt lite överallt idag med mina föräldrar, åkte bl.a till flygplatsen i västerås och lämnade mitt cv, köpte en ny stol till mitt nagelbord och lite förvaringsgrejer. en nice måndag. ♥ btw så älskar jag de vita sneakersen med leopardprint i, så snygga!
fashion

Fina bilder! :D

Hanna

Låter som en händelserik dag :)
Sv: Tack för tipset! Ska nog prova den nästa gång :)

Ida Lindborg ♡

Så roligt :)

Sv: Vad glad jag blir, tack! :D

Emelie Johansson

Härligt!

jossan

Skön dag! :D Kul, vad vill du jobba med på flygplatsen?:D

sv: Ja det var lite mumsigt :D

Svar: Typ check-in och sånt :)
Julia

Sarah

Najs :)

Linnea

Härlig dag <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig dag :)

Sara Ekman

Nice :)

VERONICA - fashionblog

Härliga bilder, ser så härligt ut! :) Ha en fantastisk tisdag tjejen, hoppas din dag blir grym! Kram!

bexollila

fina bilder :)

hanna

gillade ditt collage det var fint :D

sara

kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: