slide show

Do you have this color in stock-holm?

Testade nyss mitt nya nagellack från OPI från deras nya nordiska kollektion, den ska egentligen ha släppts här i sverige under veckan men jag har inte sett något lack än (jag köpte mitt på ebay för halva priset) på varken kicks eller på någon svensk webshop.
 
lacket är iallafall väldigt fint tycker jag, den är lite 'blurple' alltså lila/blå. i flaskan var det mest en mörklila färg men den övergår även i mörkblått i visst ljus på naglarna och jag älskar mörka blåa nyanser så det här är en färg jag gillar! den är också väldigt enkel att måla med och täcker med 2 lager. vad tycker ni?
Linnéa

Jösses, den där blå/lila nyansen var ju ursnygg <3

fashion

Snyggt! :)

Kajsa-Stina

sv: Ja visst gör den! Ska definitivt köpa fler produkter från det märket! :)

Åh vilket fint nagellack. *Vill ha*

Hur är det annars med dig i dag? Vad har du hittat på? :)

Emelie

Åh så snyggt lack! Love it :D

Sara Ekman

fin färg :)

Ebba ♥

Superfint nagellack!

SARA EMILIA'S

Jättefint!

snygg färg! har faktiskt aldrig testat o.p.i :D

Ebba

Så snygg färg!
Svar: åh tack :)
Kramis

Moa

ja färgen var verkligen snygg! :)

juliaandersson

Super snyggt! Önska jag kunde få ha mina naglar sådär snygga & fräscha.
Men mina går typ sönder hela tiden när jag jobbar och gymmar.. :(

Svar: Fast jag har gelenaglar så mina är inte äkta :)
Julia

Sara

Vilken härlig färg :)

MATILDA

gud så snyggt och fräscht :D

Rätt snygg färg! :)

Sarah

Najs o köpa de för halva priset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: