slide show

Birthday wishlist

Fyller år nästa vecka och många har frågat vad jag önskar mig och jag har inte haft någon aning om vad jag vill ha haha, tycker jag har det mesta som jag vill ha just nu. men jag hittade några saker jag absolut skulle vilja ha: thomas sabo flygplansberlock (den på bilden, inte den som är ett modellflygplan!) eller den som det står I♥NY på men jag gillar flygplanet mest. sen älskar jag den där nagellacksflaskan i glas från kosta boda och skulle bli glad om jag fick lite pengar till nästa resa eller presentkort (skulle kunna önska mig ett nagellack men det är så svårt för alla att veta vilka jag redan har) på någon skönhetsbutik, spelar egentligen ingen roll vart men jag gillar eleven.se mest för dom har massa china glaze lack som t.ex inte kicks har. ♥
Linnea

Massa fint, jag har det där nagellacket i glas <3

mot plus

tusen tack! =)

åå nice stuff!

Ha en fin dag =)

NATHALIE - Fashionblog

ser ut som riktigt bra presenter :) Hoppas du får de du önskar dig! kram

Lydia Elstig

Hoppas du får något av det!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där flygplansberlocken var himla söt:)

Sarah

De e svårt o veta va man ska önska sig när man blir äldre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: