slide show

☆USA ☆

 
Såhär blev naglarna jag målade igår, blev en lite annorlunda version av USA's flagga. gillar ni dom?
lacken från OPI som jag använde heter 'red lights ahead...where', 'alpine snow' och 'miss piggys big number'. ♥
Filippa

Åh vad snygga! Jag tycker att stjärnor är så svåra att laga men du lyckades bra! :)

Svar: tack, ja det är lite pillrigt :)
Julia

Sara Ekman

jättecoola :)

Linnéa

Så tjusiga dom blev <3

OLIVIA

Åh du är så duktig,super snyggt!

sv: hihi tack :D
kram♥

Svar: tack !:D
Julia

aina [fotoblogg]

Shit vad snyga!! :)

Hanna

Snyggt! :)

Johanna

Åh riktigt jävla snygga

Svar: tack :D
Julia

Angelique

Jättefint :)

♫♪ sandra

snyggt!

Elin Larsson

sjukt coola!

Lindall

super snyggt

Emelie

Snyggt! :D

Rebecca

Hehe, du borde ha sparat dom naglarna till 4:e juli :D

Svar: ska göra ett par då med! :D
Julia

Isabella Huynh

Vilka underbara naglar!

Josephine - Living in London

Dom vart super fina!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

Linn

Så fina naglar du målade!:)

Matilda

Otroligt otroligt snygga! Har du ingen bild på nån av dina absolut första gelenaglar? ^^

Svar: tack! :) kanske inte de allra första men bland de första iallafall, låångt bak i arkivet ska de finnas hahah...
Julia

Matilda

Sv: Du kanske kan göra ett litet inlägg med trowbacks och varför/hur du började? :) eller har du gjort det?

Svar: jag har gjort det en gång :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: