slide show

Sunny saturday

 
bild från förra året.
 
Det ska bli 18 grader idag så jag väntar bara på att solen ska nå fram till våran balkong (taket skymmer den ett tag) sen ska jag ut och steka. ♥ efter det ska jag möta upp en vän och sen får vi se vad som händer. bra dag!
Isadora

Haha då är vi två! Väntar dock på att molnen ska försvinna helt så att jag kan ligga ute på balkongen och steka sen :) Hoppas du får en härlig lördag!

Sara Ekman

härligt :)

♫♪ sandra

härligt!

Linnéa

Härlig bild, så ser min lördag ungefär ut just nu <3

Ida Gratte

sv:Ja verkligen :)
Ha en fin helg<3

Nathalie Tegelstam

Ser så härligt ut :) kramkram

Emelie

Det är så underbart! :D

Amanda [SPONTAN]

Lät som en riktigt bra dag :)

Johanna

Åh så härligt! Kram

Sofia

Tack så mycket! KRAM :)

Johanna - A dream as a model ♥

Härligt :)

V I L M A L A ♔

LÅter som en mycket bra dag! :D kram på dig :)

Emelie

Låter som en riktigt bra dag!=) har också stekt lite i solen i dag med, älskar det!!

Felicia

Låter som en mysig dag :)

MALIN

vad härligt det ser ut! själv satt jag ute i någon timme och fick en ganska stark linje, känns oerhört skönt att det nästan redan är sommar!

OLIVIA

åh så skönt!

sv: hihi ja det var de :D
kram♥

bella

mysigt! :))

VERONICA - modeblogg

Men så härligt, och fin bild! :) Sådär ska min balkong se ut sntrax då jag ska ut och pressa i solen. Gud så härligt tjejen! Ha en toppen söndag, kramar!

Emma Broberg

underbart!! ha en fin kväll, kram. <3

anna

vilken härlig dag det lät som:)

linnea

Fin bild!!

Anita

Mysigt :D

Nelly

Härligt! ^^

Katta

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: