slide show

Pink wantiezz

 
Åh vad jag längtar tills jag får shoppa på VS igen, 79 dagar kvar till NY nu haha jaja dagarna går ju så fort så snart sitter jag på planet dit. hade jag varit där nu hade jag iallafall köpt linnena, iphoneskalet och nagellacket! ♥
Elin Larsson

Vs har så mycket fina träningskläder. Älskar deras yogapants!

SV: Ja det hoppas jag med!

VERONICA - modeblogg

Åh vad härligt collage, superfina plagg tjejen :) Bra smak! Kramkram, ha en fin söndag!

Nathalie Tegelstam

åh ge mig allt :) kram

sara

Dom har ju så mycket fint, vill ha allt typ! :)

Linnéa

Åh, vilka söta rosa wanties :) Gillar verkligen sånna linnen <3

Sara Ekman

Love Pink! :)

Olivia

Vad fint!

emelie andersson

åh vad fina saker, rosa :D

Johanna

snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

Vad kul med NY-resa! Längtar tillbaka dit så det är inte sant! Älskar det där mobilskalet med drinken förresten :)

Svar: ja jag med, så cool haha :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: