slide show

Nya lack

 
Två nya nagellack fick följa med mig hem idag, älskar verkligen det blåa! mörkblått är helt klart en av mina favoritfärger. såklart kommer det mer bilder sen när jag har testat dom. ♥
emma

fina

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga nagellack!

Sv: Jag kan verkligen förstå det! :)

Ida

Jättefina! Kommer bombsäkert blir supersnyggt!

Emelie

Så fina lack :D

Michelle

Så snygga färger! Älskar Glitter!! :)

Sara Ekman

fina :)

nnathas

Snyggt, älskar det glittriga :)

Johanna

Så fina! Kram

Sarah Persson

Vad snyggt! Är inte du? :)

Svar: är inte du vad? haha :)
Julia

VERONICA - modeblogg

Åh så fina lack! :) perfekt med lite nytt ju, speciellt nu till våren. Kul med vårfina naglar ju! Ha det bra, kramkram!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snyggt :D

linda

super snyggt

Agnes Bjurek

Åh, så fina!

milina.blogg.se

fina! :)

V I L M A L A ♔

Åhh sugarcrush är bäääääst <3 <3

Emma Broberg

åh vad fina :D ha en fin dag, kram. <3

bexollila

det andra lacket var skit snyggt eller det såg ut att va iaf hehe !

frida christina

Så himla fint!

Nathalie

Snyggt! O.P.I hela klart favvorit märket på lack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: