slide show

Nya gelénaglar

 
Gjorde ju nya gelénaglar igår och såhär blev dom, rätt korta (för att vara mig) och svagt nudefärgade. hade hoppas på att min nya nude gelé skulle vara mer täckande så hela naglarna hade varit täckta men det var den inte tyvärr.
Elin Larsson

Åh vad fina!
Sv: Ja det var supermysigt

Linnéa

Det är så snyggt med gelenaglar <3

Emelie

Jättefina :D

Michelle

Alltid lika snyggt! :)

Alice

sv: samma här!
åhh vad fina naglar!

Emma Broberg

åh vad snyggt :D ha en fin kväll, kram. <3

milina.blogg.se

snyggt!
jag har faktiskt bokat tid för gelénaglar nu, ska sluta med akryl om gelét håller på mig. så hoppas på att det håller! men risken är stor att dom kommer släppa då jag har akryl i 3 år

Svar: hoppas att dom håller då men om dom är ordentligt gjorda så borde dom sitta! :)
Julia

Afrodite Edreflo

jättefina :D

Viktoria Eriksson

riktigt snygga! <3

Josefine

Riktigt snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: