slide show

Nailpolish wanties

 
1. China Glaze - Sun of a peach | 2. China Glaze - Spring in my step | 3. China Glaze - Fairy dust | 4. OPI - Rose of light | 5. OPI - Gaining mole-mentum | 6. OPI - Chasing rainbows | 7. OPI - Gargantuan green grape | 8. OPI - Blush hour | 9. OPI - Desperately seeking sequins | 10. Essie - Find me an oasis.
 
Här kan ni se några lack som står på min önskelista just nu! nr 3, 7 och 10 ser inte riktigt ut sådär på naglarna (på de bilder jag sett på internet alltså) utan är mycket finare. tyvärr är CG 'fairy dust' svår att få tag på här i sverige men funderar att beställa den från ebay. annars så ska jag lätt köpa 6 och 8 snart! ♥ vilken är eran favvis?
Isabelle Tunström

sv: ja eller hur :)
åh jag skulle verkligen behöva nytt lack..

Emelie

Åh så många fina lack! :D

Matilda Wikblom

tvåan är så fint!

Milina

1 2 3 :)

Isadora

- Tack så mycket!
Himla fina nagellack.. Vill också köpa hem några nya i härliga färger!

Linnéa

Åhå, nr 7 där MÅSTE jag bara ha <3

hanna

ja det var super gott faktiskt :D

♫♪ sandra

många snygga!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: