slide show

Miss piggys big number

 
Okej bilderna ger inte färgen rättvisa för den är mycket finare irl, den skiftar mellan mörkblått, typ gråblått och lite lila. jag gillar verkligen den, kommer måla mina naglar med den ofta! ♥
Milina

Superfin färg!

Linnéa

Wow, sååå snyggt <3

Olivia Magnusson

Gud va snyggt!

sv: åh jaa :D
kram♥

Celine

Så snyggt!

Nathalie Tegelstam

Vilken jätte fin blå färg :) Super härlig! kram

Ida Gratte

så fina! :)

sv: Ja, supergott!! :)

Caroline

snyggt :D

Linda

så snygga:D

Anita

Snyggt!

Emelie

Sjukt snyggt! :D

Sara Ekman

Läcker färg :)

Emma Broberg

vilken underbar färg!! glad påsk på dig, kram. <3

Caroline Blomberg

men snyggt!

Sara

Läcker färg! :)

VERONICA - modeblogg

Sååå snygga juuu! Älskar färgen :) Kramkram, ha en underbar dag fina du.

bella

fin färg! :D

Eleonora Adriana ♥

Snygg färg! :)

elinn

Vad snygg färg!
glad påsk! :D

Johanna - A dream as a model ♥

snygga :D

Isadora

Wow, vilken läcker färg!

Isabelle Tunström

snyggt! älska färgen :D

Emmy

Wow, vilken fin färg! Kan inte fatta att bilderna inte är rättvisa ens :D

sv;
Jag meed, vissa bilder blir ju alldeles underbara i svartvitt :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin färg! :) Har faktiskt en liknande färg på mina naglar men den är liiite mer blågrön :)

Anonym

Åh så fina naglar du har:)

Svar: tack! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: