slide show

Månadens design

 
Här är alla mina nail art designer från mars som jag (får fortfarande frågor om det är jag som målat alla naglar haha och JA står det inget annat så är det jag som målat) gjort, blev mycket djurmönstrat men jag älskar det. vilken är eran favvis? ♥
Josephine - Living in London

Fina! :)

Celine

2an är nog min favorit! :)

Amanda [SPONTAN]

Åh, så himla svårt att välja en favorit när alla är så himla fina!

Johanna - A dream as a model ♥

1:an och 8:an tror jag :D

Johanna

Åh så fina! Älskar 7:an! Kram

Linnéa

Ursnygga allihop, men måste jag välja en favvis så blir det nr 2 <3

Elina

Wow vad duktig du är!!

Matilda

Åh vad fina, alla är mina favoriter^^

Sv: Åh tack!

Sara Ekman

så himla coola :)

Ida ☯ the sky under the sea

Så sjukt duktig du är! Nr 4 är min favvo!

En fråga bara? Hur sätter du dit rhine stones? Då jag gör det använder jag bara nagelack som lim men då förstörs liksom den glansiga ytan under så att de blir oglansiga. Hatar det. Men det kanske är för att jag limmar med vanligt nagellack :O

Svar: Genomskinligt nagellack :)
Julia

Felicia

Nr.7 helt klart! Men Nr.8 ligger inte långt efter (:

frida christina

Herre vad mycket fina naglar och min favorit är nog nummer 6! Gör du dem själv? Kram

Svar: Står i inlägget men ja :)
Julia

MATILDA

snyggt!

Elin Bjurek

Så jäkla coolt!!

Rebecca

1an och 7an, wow!

Felicia - Konstverk och mammaliv.

Åh vilka fina! Nr 8 tycker jag är finast. :)

Tilde

Nummer 8, så snygga!!

Matilda Sundin

Åh vad snygga, älskar allihop!

leonor broberg

coolt!

Ida och Amanda

Supersnyggt!♥

Tilde

4! :D

Tommy

kul färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: