slide show

Let's do anything we want!

 
Alltså det här lacket..jag är kääär i den! den är så himla fin, söt, unik, cool och underbar på alla sätt. använde ett lager till naglarna på bilderna (med OPI sweet memories som bas) och det täckte alldeles lagom, de vita fyrkanterna var lätt att sprida ut och man behövde inte fiska ur dom från flaskan. lätt att applicera (till skillnad från lights of emerald city som också har sånadär fyrkanter) så det här är ett lack alla borde äga. ♥ ♥
 
den kommer från OPI muppets kollektionen och finns ute i butik nu för 150:- så värt det priset.
Ida ☯ the sky under the sea

Åhh, finns några lack från muppets-kollektionen jag vill ha. Det här var fint, men jag tror jag inte skulle ha användning för ett rosa glitter. Det rosa du har under älskar jag däremot :)

♫♪ sandra - en musikblogg

härliga färger!

Milina Salihodzic

Åh superfint!

Felicia

Åh så finaaaa, så söta!

SV: NJaaa sådär :/

puss

Lollee

Sv: Ja vi får väl se hur det gick..

Ida och Amanda

Jättefint!

Celine

Åh så snyggt!

ida

snygga naglar du!!❤
svar tack så mycket, gillar den värkligen

Johanna - A dream as a model ♥

fint :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fint!

Rebecka

Åh vad fint :)

Kram

Emelie Andersson

Åh vad fina!! :D

Lisette Kepp

Så snyggt! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: