slide show

It's spring

 
Var ute på en fotopromenad med frida igår, här är några av bilderna jag tog. det var så himla skönt väder igår, när vi satt ute på balkongen stekte solen verkligen på oss, äntligen vår! ♥
Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder!

Isabelle Tunström

sv: det va de :D

sjukt fina bilder!!

Saga Edeholt

SV: Jamen visst, lutar nog åt att jag köper den faktiskt.. Hehe

- Hoppas du får en bra söndag:) Kram!

Anita

Fina bilder

Hanna

fina bilder :D

Caroline

sv; tack sötis :)

underbart med vår!! och vilka fina bilder :)

Hannah & Hilda

Så snygga bilder!

Josephine - Living in London

Fina bilder :)

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Linnéa

Hihi, tackar, jag är superglad över mina presenter <3

Fina bilder där :)

Filippa

Vad snygga bilder, och så snygg blogg! Visst är det skönt med våren! :)

♫♪ sandra

åh vad härligt!

Emelie

Vilka fina bilder! :)

Berta K

Så fina bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder! :)

SARA

Jättefina bilder :)

Rebecca

De där rosa/lila blommorna är så vackra :)

Linn

Härliga vårbilder!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: