slide show

Got a favorite?


Har ni någon favorit? 
Sara Ekman

Åh, första med drömfångarna <3

emma

sjukt fina naglar :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alla är jättefina!

Emelie

alla är ju så grymt fina och snygga!!!men gillar ju rosa, så 7an ;)

elinn

Snygga naglar! :D

tack, ja visst är det! :)

| BYSMJ | + all by me.

alla är så SJUKT snygga... vill också ha! :(

Josephine - Living in London

Nummer 1 :D

Ida ☯ the sky under the sea

Nummer tre och sex måste jag säga! Men drömfångarna var också riktigt fina!

Elin Bjurek

Alla är mina favoriter!! :)

Amanda [SPONTAN]

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du är helt stört duktig!

Svar: tack!! :)
Julia

Felicia - Modell

Alla är verkligen super snygga :)

Svar: tack! :D
Julia

Aina Strand

Jag kan inte välja bara en så säger alla! Sjukt snygga :D

Emma Broberg

de med kycklingarna var så fina :) ha en bra kväll, kram. <3

Isadora

Älskar nr. 1, 2 och 8 :)

Karin

Den absolut första skulle jag inte tacka nej till :)

Johanna

fina!

Linnéa

Jag väljer helt klart 1:an eller 2:an <3

Johanna - A dream as a model ♥

5:an :D

milina.blogg.se

1 eller 6! :)

anna

4 och 5 :)

Johanna

Alla är så himla fina men älskar verkligen 1:an! Kram

Kelly

2 :D

Julia

Wow har du gjort dessa?? Superfina allihop, kan verkligen inte välja en favorit haha! Önskar att man kunde göra så fina naglar :D

Svar: ja jag har gjort alla helt själv! :) tack :D
Julia

sara

nummer 6 är min favorit :)

Alice

omg vad fina! Alla är grymt fina men jag tycker nog att 1, 2 och 6 tycker jag var finast!

Ronja

Shit vad fina! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: