slide show

Glossybox

 
Fleur de santé: precious skin twinkle eye contour cream - mjukgörande ögonkräm som ger en pigg och fräsch blick.
 
Stylage: french kiss lip balm - läppbalsam som är läkande, mjukgörande och vårdande.
 
Panos emporio: deospray, 'goldflower' - en romantisk och elegant doft fylld av blomster och friska frukter.
 
Models own: festligt och hållbart nagellack.
 
Mitchell and peach: body cream - lyxig kroppskräm som mjukgör och ger näring till huden.
 
Egyptian magic: all purpose skin cream - återfuktande och läkande kräm för bl.a torra knogar, armbågar, läppar osv.
 
Så jag fick en glossybox igår som innehöll det här! blev superglad när jag fick ett nagellack med, jag har alltid velat testa models own så jag tänkte måla mina naglar med den imorgon. annars har jag hittills bara hunnit testa läppbalsamet som verkar okej, den smakar vanilj så det gillar jag hehe. är beroende av att ha något på läpparna så lär använda det ofta. är ni nöjda med innehållet i eran glossybox? ♥
ebba

sv; åh tack :D

Mirjam Wallmark

Fina saker! :) kram

SAGA

SV: Sjukt gott!

- Btw, vad roligt med glossybox! Funderar själv på att börja prenumenera, är det värt? :) Kram

Svar: ja du kan ju ta en månad och testa om du tycker det är värt det :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

nice, snyggt lack! :)

Linda

va rolig box!:D

Linnéa

Ja, ellie goulding går sååå herrans bra musik <3
Härlig box :p

Johanna

Superfin färg på nagellacket :)

V I L M A L A ♔

Åh shit vad bra saker man får! blir helt sugen på att köpa den :(

Felicia

Mne vad mkt nice stuff!!

puss

Nelly

Fick ungefär samma saker i min box, men fick ett silverlack med massa glitter i istället för det orangea :)

Svar: jaha ja jag vet vilken det är, den ser också superfin ut :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: