slide show

Flygplatsutbildning på arlanda

Yey idag fick jag veta att jag kommer gå på den där flygplatsutbildningen på arlanda som jag skrivit om för ett tag sen, den börjar i juni och håller på i ca 3 veckor. efter det är det en till (hoppas den inte är när jag är i NY!) och därefter får man gå en utbildning inom det område man vill jobba med, många steg alltså. men det är bara kul, jag är astaggad men nervös haha. kan skriva mer om det när det närmar sig/när jag har varit där ett tag.
 
skulle ni kunna tänka er att jobba på en flygplats?
 
 
vill vara en del av det här. ♥
Felicia

Beror på kanske lite vart :) haha men kul!

puss

VERONICA - modeblogg

Underbara bilder tjejen, som heeela din blogg :) Så bra blogg! Ha en härlig kväll fina du, kramkram!

milina.blogg.se

åh vad roligt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Spännande! Vad är det du vill jobba med? :)

Svar: check-in och gate :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

kul :D Ja kanske ;)

bexollila

sv : ja rabble är verkligen rekommenderat :)

Ida och Amanda

Kul!

Nathalie Tegelstam

Vad roligt :)
- tack och jaa den är hur god som helst! kramkram

Emiza

fin blogg

Johanna

Hm, jag vet inte, det beror nog på vilken slags "uppgift" man har ;)

Hanna

Åh vad roligt, grattis! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: