slide show

140425

 
Idag har jag på mig en blus/skjorta från forever 21, jeans eller jeggings (världens skönaste!) från gina och halsband från h&m. ♥
VERONICA - modeblogg

Sååå snygg du är tjejen, så jävla snygg stil och jag bara älskar denna oufti! :) Ha en underbar fredag fina du, bamsekramar!

Linnea

Åhå, såååå himla fint :)

bella

snyggt! :)

Matilda Wikblom

snyggt!

Felicia

Snyggt :)

Nathalie Tegelstam

Snyggt, verkligen fin vår outfit :) kramkram

Isabelle

Snygg outfit!

Sv: Ja verkligen!

Johanna - A dream as a model ♥

Fint ju! :)

MALIN

jeansen sitter ju superfint på dig! hoppas inte dom töjer sig lika mycket på dig, som dom gjorde på mig! svar: tack så mycket :)

Svar: nej det hoppas inte jag heller, just nu är dom ju perfekta :)
Julia

Josephine - Living in London

Snyggt!!

Nelly

Tjusig outfit :)

Linn

Så fin outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: