slide show

Wanties @nelly trend

 
 
Det här blir mitt tredje inlägg med saker från nelly trends höstkollektion haha men det kommer in så mycket fint där hela tiden! hittar ni något som ni gillar? själv så vill jag ha tröjan med korset och den stickade med drakedjor på sidorna, så snyggt! skorna hade gärna fått sitta på mina fötter också.
Johanna - A dream as model ♥

snyggt snyggt :D

Fanny

De där korna var verkligen sjukt snygga! älskar detaljen på klacken.

Celine

- Åh tack! :)

Fanny

*De där skorna var sjukt snygga...inte korna haha xD

Hanna

Jag har också hittat massor av fina saker på nelly funderar på att kanske beställa :)

Milina

Tröjan med korset va skit snygg!

Sanna

Vilken fin blogg du har! Superfin!

sannasvedin.se

Älskar verkligen klänningen!

sara

Massa snyggt :)

malin

så fint! :D

-kul att du gillar det! :)

Linnéa

Jaaa... ÄLSKA AVICII <3

Sååå himla snygga wanties :)

jacqueline.

sv: Vad kul, vilken av elsa böckerna tycker du var bäst?:)

aina [fotoblogg]

Hoppas du får en trevlig helg :)

lina

så snygga saker:)

Amanda

Snygga kläder!

Fia

Tröjan med korset var sjukt nice. Och långklänningen :) Nelly gör en aldrig besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: