slide show

Vitt glitter

 
 
 
Såhär ser mina nya gelénaglar ut som jag har pysslat med både igår och idag. älskar att göra glittriga gelénaglar men brukar inte göra det så ofta pga av det förstör lite när man ska göra designer över men vitt glitter är ändå rätt diskret och brukar fungera bra men om man har t.ex har rosa glitter så blir det lätt så att om man målar ett ljust nagellack över så syns glittret igenom. jag gillar iallafall mina nya naglar, lite kul med glitter nu till hösten! vad tycker ni?
 
(om någon har missat det så är jag diplomerad nagelterapeut och använder gelé som bara diplomerade kan få tag på)
Linnéa

Ja, jag funderar faktiskt på en ny solresa <3

Superfint :)

rememberthiis.blogg.se

såå fint!!

Sofia - Lever drömmen i LA

snyggt!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fint.

Sarah Persson

så himla snyggt, ja visst är den! ;D

Sara Ekman

Så fint :)

Celine

- Absolut!

Nelly

Vilka fräcka naglar! :)

Carina

Såå snyggt!! Älskar kombinationen mellan glittret och de rosa!

Sv: Det var super gott, hihi! Kram ♥

Johanna

snyggt :D

Isabelle

Snyggt!

Amanda

Åh supersnygga!

Sofia

Åh men snyggt. Det gillade jag. :)

Michelle

Glittriga naglar kan ju aldrig vara fel! :D

Cornelia & Cassandra

Snyggt de blev! :)

Becka [fotoblogg]

åh så vackra.
sv: din kommentar värmer så. tack så väldans mycket kära du! ♥

Det där var faktiskt riktigt snyggt! :)

Svar: Kul att du gillar det!

sandija-döv-adopterad-fotografi

så fint det är!

Fanny

Sjukt snygga! :D

sv: ja visst gör det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: