slide show

Stars & stripes - steg-för-steg

 
 
 
1. Börja med att måla naglarna vita (börjar nästan alltid med att göra det så då förstår ni varför vitt nagellack går åt för mig haha). den här gången använde jag akrylfärg istället för nagellack när jag gjorde mönstret. blanda i lite vatten i färgen så den inte blir så tjock (och såklart ska den inte vara rinnande heller utan däremellan)
 
2. måla ett blått hörn, kan vara helt raka streck också om ni vill.
 
3. måla röda streck.
 
4-6. dags för stjärnorna! börja med att göra ett litet V och ett litet streck snett över, sen ner och upp. hoppade ni fattade nu haha. blir det inte bra så måla över med blått och försök igen.
 
7. dags för top coat! jag använder som vanligt seche vite.
Olivia Magnusson

Såå fint :D

sv: åh tack:D
kramis♥

Josephine

Sv; Tack så mycket! :D

Linnéa

Märker att jag har mycket att lära mig :) Snyggt <3

Linda

snyggt.

Milina

Snyggt!

kaffehörnan

Wow vad snygga dom blev, du är duktig

Fashion Safari

så himla snyggt, måste testa!

Riktigt snyggt! :)
Du använder rätt bra lack, då du får så bra täckande färg? :)

ellenfelixson

åh så fint!

caroline

Snyggt!! :D

Johanna - A dream as model ♥

Åhh så fint :D

Johanna - A dream as model ♥

sv: Kul att du gillar västen, okej jag förstår :)

Fanny

gud vad du är duktig på att fixa dina naglar! Önskar man var så :)

sv: ja, det är verkligen bäst!

Sara Ekman

coolt :)

Felicia

Åh herregud så himla fint!! :D Vad duktig du är! Jag skulle vara alldeles för ostadig på handen för att kunna göra linjer xd

Sara

Snyggt! :D

Kajsa

Snygga naglar :)

Emma

Ok hoppas du hinner :) Du har hela torsdagen på dig att fixa :)

Älskar med Seche vite! så bra, använder inget annat överlack nu längre nästan ;)

sara

snyggt som alltid :)

ann-sofie

så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: