slide show

På min önskelista


Det här står högt uppe på min wishlist just nu: body lotion, duschkräm och mist från VS med doften 'coconut passion', kan inte fatta varför jag inte har köpt dom än, luktar ju så himla gott! // halsband från nelly, dom kostar inte mycket men jag klickade hem lite grejer från pull&bear förra veckan (kunde inte låta bli) så nu ska jag försöka att inte shoppa så mycket, lycka till julia..haha. // primeboots. vet inte riktigt vilken modell jag vill ha men det ska iallafall vara en dragkedja där bak. synd att dom är så himla dyra bara..
felicia

Sv: ja :)

isabella

Så snygga halsband! :)

caroline

Skulle inte tacka nej till de där :D

Anita

Åh så fina halsband :D

Sara Ekman

Älskar Coconut Passion :)

Josephine

Hihi, är också helt fast för coconut passion :)

Sv; Tack så mycket! :D

Michelle

Det där får gärna vara min önskelista också! :D.. massa fint!

Hanna

Jag har coconut passion och den är en av mina favoriter :)

Milina

Snygga halsband!

aina [fotoblogg]

Fina grejer :)

malin

-ja visst är det fint! :)

fint där :D

♫♪ sandra

snyggt!

basebollivet.blogg.se

VS kan det där med dofter. LOVE them.

Sofia

Massa snyggt!

Dana

åh älskar coconut passion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: