slide show

Nine eleven

 
 
 
Eftersom det är 11 september några minuter till här i sverige så tänkte jag bara passa på att lägga upp dessa bilder som jag tog i NY förra året. känns så himla konstigt att ha varit här och gått förbi när man vet vad som hände här för 12 år sen. så hemskt!! men de nya tornen kommer iallafall bli superhäftiga och WTC 1 är snart klart men läste att observationsdäcket inte öppnar förrän 2015..ååh jag som vill upp där nuu haha!
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja grekland är verkligen underbart:)

Tyra

sv; Tack! Det ska jag :)

Jennifer

Hemskt det som hände och att det var så otroligt många som dog :( Jag tror de nya tornen blir toppen och det känns nästan som en hyllning till alla människor som dog den dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: