slide show

New in from nelly

 
 
 
 
Fick ett paket från nelly idag med en supermysig tröja och ett nagellack som jag gillar supermycket, ska nog testa den senare idag så ni får se bilder på hur den ser ut på naglarna sen! tröjan är från märket nelly trend och den kommer användas mycket nu när hösten verkar vara här på riktigt, tycker dock att den var lite stor vid armarna så det ser lite kul ut men jag gillar den iallafall.
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gud vad snygg:)

Johanna - A dream as model ♥

vilken fin färg :)

basebollivet.blogg.se

Vad fint. Skulle vilja ha den tröjan. Love Paris.

benedit ♥

snyggt!

sv; åh tack så mycket :D

F E L I C I A

gud så snygg tröja!

Felicia

Superfin tröja!

Milina

Snygg tröja!

Emmy

Vilken fin tröja och härlig färg på nagellacket! Jag beställde också en tröja för ett tag sedan, som va överraskande stor vid armarna... Ser lite roligt konstigt ut haha :D

sv;
Jaaa, man tror nästan att man är med t.ex. kändisen ett tag! ^^

Michelle

snyggt! :)

ann-sofie

åh vilken fin!

Sara

Så snygg! :D

Linda

SV: aa det var riktigt mysigt :)
Åh så snygg tröja!!

Hanna

Vad fin tröja och färgen ser riktigt fin ut, ser fram emot att se hur de ser ut på naglarna :)
Sv: Ja det tycker jag också! Antingen de på bilden eller när hon hade rött hår :)

Amanda

Riktigt snygg tröja, passar bra nu när hösten är här.

Dana

vad snygga!

F R I D A - M A R I A

Så snygg tröja! Läckert nagellack också :)

Celine

Åh så snygg tröja!

Emma

Är den jättestor i armarna? :P hur lång är du?

Svar: lite stor men det är nog modellen som ska vara så. jag är ungefär 162 :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: