slide show

Nelly trend aw13

 

Fick ett mail från nelly idag där det stod att dom släppt nelly trends höstkollektion och självklart var jag tvungen att se om det fanns något fint och det här är det jag fastnade för, peplumtopparna är ju bara för fina! sen gillade jag även skinnjackan och paris tröjan väldigt mycket. 
benedit ♥

snyggt!:)

sv; jaa jag med:D

▲ S A N N A

snyggt!
Sv: ja det var mumsigt!!

Olivia Magnusson

Älskar peplum topparna med dragkedjorna :D

sv: åh tack :D Hihi,så underbart att ha löshår :D
kramis❤

MADDISENJ.SE

Åh tack så mycket!! Hoppas du haft en fin måndag!

Linnéa

Snyggt! :)

Kanon, då ska jag plocka ut mina neonfärgade nagellack och lägga ner i resväskan <3

Emelie

Peplum linnena nere! <3

Maolion

Åh, vad snyggt!

ann-sofie

peplumtopparna hamnade på min wish-list direkt! :)

Fashion Safari

Paris tröjan är så fin!

Jenny

Ja det visste jag! Den kom dock in efter att jag beställt min :)

Nelly trend gör en aldrig besviken!

Milina

Snyggt!

liborius

jag gillar tröjan:)

Emelie

Så många snygga plagg!

Mathilda ♥

Så snyggt!!

Dana

älskar peplum topparna!

sara

Mycket snyggt :)

Sara Ekman

snyggt :)

♫♪ sandra

älskar peplum topparna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: