slide show

Monthly mani favorites

 
 
nail_it1 @ instagram
 
Några av mina naglar som jag målat under september, har ni någon favorit? ♥

Gillar nummer 4 bäst, så snygga!

Milina

- Jo jag vet :) men jag kommer inte jobba så mycket med naglar och isåfall måste jag betala för två kurser och känner att 33lax räcker ;)

Linnéa

Så himla många läckra ;)

sara

Gillar alla, du är så duktig! :)

Sara Ekman

så snygga allihopa! :)

Josephine

alla är riktigt snygga. Men jag giller verkligen 2 :D

Cyber- life with autism and art

1, 4 & 7. :)

Hanna

wow vad duktig du ör jag gillar mest 1,2 och 7:an men jag jag tyckte alla var jätte fina :)

Jonna Axelsson

Gillade de blå verkligen fina färger! Detta gör du bra :-)

Mathilda ♥

Gud vilka snygga!!
Älskar 5 och 8 :)

Becka [fotoblogg]

Så fina.
sv: Åh, verkligen tack för din åsikt & himla fina kommentar! Det betyder så. ♥

Celine

Älskar naglarna 4-8! Haha :)

Amanda [SPONTAN]

Alltså du är ju så himla duktig!

Hulda

alla var ju sjukt snygga :D

Isabelle

Älskar 5.an :D Men alla var skickligt gjorda! Grymt snyggt :D

jasmin

GALET SNYGG! Men du har inte gjort dem själv eller? :O

Marlene S.R

Snygga!
5an!:)

♥ Elsa ♥

7:an! :D

aina [fotoblogg]

Så snygga naglar :)

Johanna - A dream as model ♥

åh vad snygga :D 5:An, 6:An & 1:An

Daniella

Så otroligt fina ju! Min favoriter är 5,6 & 8 ^^

Evelina

gud så snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: