slide show

Monthly favorites

 
 
 
nail_it1 @ instagram
 
Här är några av mina naglar som jag målat under augusti, vilken är eran favvis?
Angelica

De längst upp till vänster var riiktigt läckra :D

benedit ♥

åhh alla är så fina! men 1an tror jag :)

sv; hihi ja :D

Sara Ekman

Gud vad duktig du är, superfina allihopa :)

Milina

1an eller 4an gillar jag bäst!

caroline

6:an :D

Isabelle

Herre vad duktig du är! Tror ettan är min favorit :)

Emelie

Så många snygga nageldesigns! :D

Rebecka

Gud vad duktig du är! Älskar nr. 1, 3 och 6!

Linda

`tack! älskar naglarna.

Sofia

Grymt. Vilket jobb du gör med dina naglar. :)

Oh så galet fina allihopa, du är så duktig! :)
Men min favorit är nog det gula leopardmönstret på bild 4.. Skulle du inte kunna göra det på alla naglar? :)

SV: Ja norrsken är verkligen häftigt! Hoppas du får se det! :)

- Isabella Huynh

6an var grymt snygga :)

Felicia

2, 3 & 6! kan inte välja ;)

Felicia

2, 3 & 6! kan inte välja ;)

Clara

Häftiga allihopa!

jasmin

Sååååå snygga! <3 Älskar 2an

Anna

Alla är sjuukt coola! Men 3 är min favvo! :)

Sabrina

skit söta :)

Jonna Axelsson

Jätte fint men förstår dock inte grejen med spettsiga naglar..

Emilia

Sjukligt snygga!

vendela

men guuuud så fint!! På söndag flyttar jag till New York, följ gärna med via min blogg kram! :)

Kristina

Shit vilka snygga! :D

Mokkah

1an, 4an, 7an och 9an :D Gud vilka fina :O

Emelie Petersson

Åh, fullkomligt älskar nr: 2 :-)
Du är grymt duktig :-)

Rimm

Du är ju sjukt duktig!! 6:an var nog min favorit:)

Muuullen

6:an och 10:an var helt klart snyggast! (Y)

Rebecka

1 och 6 :D

Anna

Älskar nästan allaaaa lika mycket. Men den gillar den sista väääääldigt mycket, lite extra.

Amanda [SPONTAN]

Du är så sjukt duktig!

F E L L E M U N K

så snyggt! 2an var fin! fast 1an är favorit!

Anna

Älskar nästan allaaaa lika mycket. Men den gillar den sista väääääldigt mycket, lite extra.

Johanna

Jag önskar att jag själv kunde göra fina naglar. men icke sa nicke.

Hanna♥

jävlar vad duktig du är!!

Elin Jonsson

Men åh, så otroligt fina! Vad duktig du är :) 3an är nog min favorit!

Jennie

Du är duktig! Kul att se och följa! :) vad anväder du för matrial när du gör lite mer komplicerade/smala mönster? :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Fan va snygga!!!! :D

Maria

oh va fina, 1an och 6an är nog mina favoriter tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: