slide show

Mitt 2013 - del 1

Som ni kanske vet så brukar jag varje år göra en års resumé här på bloggen. nu så är det ju fortfarande några månader kvar av 2013 men jag kommer att dela upp hela resumén i 4 delar och den första kommer vara månaderna januari-mars så jag tänkte slänga upp den redan nu så inte alla delar kommer samtidigt för då kan det lätt bli uttjatat.
 
Januari;
 
 
jag spenderade nyårsafton och de första dagarna av 2013 i härliga lanzarote.
 
 
jag var inte direkt så stadig med kameran haha men det är inte så lätt när det är mörkt ute och man inte har något stativ. bilden ska iallafall föreställa ett par fyrverkerier och jag tycker att den blev lite häftig ändå.
 
 
när vi vaknade upp dagen efter så var det molnigt så vi bestämde oss för att titta i lite butiker som fanns längs strandpromenaden.
 
 
fick med mig 3 st fina nagellack.
 
 
de sista dagarna blev det en massa sol och bad.
 
 
såå underbart!! saknar värmen.
 
 
wazzzupp??
 
 
vi lämnade värmen och landade i ett iskallt stockholm.
 
 
iskallt var det ja.
 
 
köpte ett halsband från h&m som alla verkade gilla väldigt mycket, allt från bloggläsare till en tjej som jobbade på santa monica pier har kommenterat den hehe. det är fortfarande en av mina favoriter!
 
 
en outfit.
 
 
galaxy naglar av mig!
 
 
köpte en mysig tröja.
 
februari;
 
 
 
 
mer naglar!
 
 
gillade min nya NY t-shirt.
 
 
bowlade med några från klassen.
 
 
spelade candy crush hela tiden..eller ja tills jag kom till nivå 130 eller något (inte nivån på bilden) och fastnade där. tröttnade och tog bort det.
 
 
hästkött skandalen var igång och jag hittade den här bilden, haha så bra!!
 
 
plockade äntligen fram skinnjackan.
 
 
toppade mitt hår lite, behövdes verkligen.
 
mars;
 
 
gjorde nya gelénaglar med turkost glitter.
 
 
 
new ins.
 
 
pluggade lite.
 
 
älskade min tygkasse från kandeeshop.se och mina färgglada converse från new york.
 
 
 
testade den där lokan med jordgubbsglass smak och tyckte den var såå god!
 
 
köpte ett snyggt halsband.
 

Vilka härliga bilder!!

Svar: Det lät mysigt! :)

Emmy

Åh grymt fina bilder, men något som fick mig att skratta var hästbilden hahaha!

sv;
Förstår det, Miriams röst är jättebra och hon verkar så säker på den :D

Jenny

Ser ut som att du fick en fin start på året! Härliga bilder :)

Milina

Candy crush är verkligen beroende framkallande!

Sara Ekman

fina bilder :)

Celine

- Jaaa jag är helt förstörd så jag kan knappt tänka mig hur min kusin som äger honom känner sig :(

Michelle

Massa snygga naglar! Åh! länge sedan jag gjorde london-naglar! Måste göras någon dag!! :D

Linnéa

Så himla fina bilder <3

Ja, turkiet lockar mig mest just nu - vill verkligen tillbaka :)

Carina

Så härligt med tillbaka blick, älskar såna inlägg!

Sv: Åh tack, behövs kan jag säga dig! Så trött på allt plugg redan.. Kram ♥

sannasvedin.se

Sv: Kul att du gillar det!
Jag gillar hey brother och as long as you love med:)

Är allt bra med dig?:)

sanna♦

älskar sånt här och din klocka!:D

Fashion Safari

älskar de turkosa naglarna, så snyggt!!

felicia

härliga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: