slide show

Månadens outfit

 
 
Någon favorit? ♥
Elaine

Jag gillar alla :) De vita skorna på outfiten i mitten längst ner, är de i tyg? :)

Fanny

Den längs ner till höger gillade jag verkligen! Vart har du köpt linnet? :D

Den i mitten längst ner är min favorit :)

lina

så snygga allihopa:)

Kajsa Johansson

Alla sex outfits är skitsnygga!! men min favorit är nog den första :)

Becka [fotoblogg]

Åh så fina. :)
sv: Tusen tack älskade du! Jag blir så glad, hihi.
Måndagskram. ♥

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fint. Jag gillade alla.

Fashion Safari

mina favorit är fyran! varifrån är paris tröjjan på tredje bilden? :)

Sarah Persson

så mycket snyggt!

Emelie

Riktigt snygga outfits, allihop :)

Kaffehörnan

Vad fina outfit

Fia

Nummer 5, den i mitten därnere är favoriten men alla var snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: