slide show

Lite nytt

 
 
Det här+en ny nail art pensel och ett par träningsleggings fick följa med mig hem idag. t-shirten kommer från bikbok och den har även varit med här i bloggen för ett tag sen. ang. nagellacken så har kicks fortfarande ett erbjudande på sina egna smålack där man får ta 3 och betala för 2, så den här gången blev det ett svart, vitt (precis som jag köpte förra gången också...haha) och ett rött som jag haft förut men som är slut, riktigt fin nyans med skimmer i!
b e t t i n a e i d e s

Tröjan! Re: härligt! :)

Emmy

Låter som jättebra inköp :D

Felicia

Fin tröja!

Sv: Ja, visst är den! :)

Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och den där t-shirten är så galet snygg alltså! :D

jacqueline.

Fin blogg!

Linnéa

Fina inköp <3

Ja, Gisele är sjukt snygg ;)

linda

gör det!:D det e en grym deal!

Sara Ekman

Snygg topp! :)

Felicia

Ooh jag har missat att Kicks har en sådan kampanj! Det måste jag titta närmare på :D

Josephine Svanberg

Älskar såna där tröjor, skitsnygga!

Sara

Snygg tröja! :D

♫♪ sandra

fint!

Mickis

Fint :D

Ella Stork

sv: jag med hihi :) ha en fin dag!

sara

alltid kul med lite nytt :)

malin

-åh tack! är jättenöjd med håret! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: