slide show

Kunde inte låta bli..

 
Alltså jag behöver typ hjälp för mitt shoppingberoende haha! min ursäkt den här gången var att jag behöver lite nya fina höstkläder så då tyckte jag att den här tröjan skulle få flytta in i min garderob och värma mig när kylan kommer. klickade även hem ett nagellack från china glaze som heter shell-o, ni ska få se den sen såklart! så nu har jag alltså ett paket från nelly, hopedesign och glossybox som väntar, haha.
Sara

Åh så snygg! Vart var den ifrån? :D

jacqueline.

Jätte snygg tröja!
Intresserad av ett bloglovin byte?:)

benedit ♥

åh snygg!

sv; header och sånt gör jag i photoshop eller gimp, själva designen gör jag i blogg.se :)

Olivia

Jätte snygg! :D

Ella Stork

sv: hihi ja, oskar var grym :) ha en fin helg!

Tilla

sjukt snygg tröja :)

Linnéa

Snyggt :)
Oh ja, ska bli riktigt skönt att åka iväg imorgon faktiskt <3

Amanda

va snygg den va :D

Josephine

Den tröjan är så snygg!!

Sv; Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: