slide show

Ke$ha - my crazy beautiful life

Jag började titta på keshas dokumentär 'my crazy beautiful life' som går på MTV för ett litet tag sen, tycker det är så himla kul att se för hon bjuder verkligen på sig själv och visar att hon är precis som vilken människa som helst. jag har alltid tyckt om kesha, inte alla låtar dock men många! man får också se att det inte alltid är så himla lätt att vara känd och hon får ofta höra taskiga kommentarer från perez hilton som hon tar illa vid.
 


 
 
gillar ni också kesha tycker jag ni ska se hennes dokumentär! 
Sara

Älskar den dokumentären! :D

Olivia Magnusson

Åh, vill så gärna se den!

sv: hihi, jaa :D
kramis❤

ENYA ❤

Sv; tack så jätte mke :)

ah okej!

Amanda [SPONTAN]

Hade ingen aning om att hon hade en dokumentär, måste helt klart kolla på den!

Sara Ekman

Den måste jag se! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: