slide show

Jofama by kenza

 
 
 
Ni som hängt med i min blogg ett tag vet säkert att jag har använt min jofama skinnjacka i princip hela tiden sen jag fick den (för 2 år sen) och det syns verkligen..den har blivit galet stor och typ brun?! den är inte alls svart längre iallafall så i födelsedagspresent fick jag en ny och pappa kom precis hem med paketet. är så nöjd!
Sofia

Grymt snygg! Synd att den gamla blivit så sliten dock.

Olivia Magnusson

Åh den är sååå snygg!!

sv: hihi,tack:D
kramis♥

♫♪ sandra

snygg!

Andrea

Den jackan är såå snygg!!!

Milina

Åh snygg!!

Johanna - A dream as model ♥

synd att den blivit stor och brun :/

Fashion Safari

va dåligt om den inte håller! :/ kul med en ny den är grymt snygg!

Sara

Åh har inte köpt mig någon, känns inte som jag riktigt men dom är sjukt snygga!

Linnéa

Wow, såååå himla snygg <3

bbecka

Snygg :)

Linda

super snygg

Amanda

Snygg!

Sv: Oja:)

tess

den är så snygg !! älskar insidan ^^

sara

Den är så snygg! :)

Linnéa

Den är så snygg! Konstigt att den gamla blivit brun!

Nelly

Oh, vilken fin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: