slide show

I'm gonna come back to walk these streets again

 
 
 
 
 
 
 
Saknar NY så himla mycket, världens bästa stad! 
Josephine

Sv; Tack :D
Det ska jag göra! :D

anna

åh, vilka underbara bilder!

Milina

Vackra bilder!

hanna

gud det ser underbart ut!

ellenfelixson

åh skulle lätt vilja åka dit!

vendela

sv: Jag åker ju bara på språkresa så det behövs inte,men ska man plugga college/universitet måste man det! :)

sara

Åh dit måste jag åka någon dag! :)

Sara Ekman

Underbara NYC :)

Julia

åhhh dit vill jag! Måste varit super roligt.

Cilla

Sv: Tack, de var det!!

Sjukt fian bilder & ååh jag saknar också NYC.

MOA ~ brunetten i homs

Så galet fina bilder! :)

ann-sofie

åh ser himlahimla härligt ut, dit skulle jag såå gärna vilja åka!

Linda

fina bilder

Nelly

Vilka fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: