slide show

Guld detaljer

 
 
 
Jeansjacka - vero moda (säkert sista gången jag använder den i år, svinkallt ute idag) // blus - forever 21 // halsband - love culture // jeans - dr denim // skor - nelly

Fin outfit!

Amanda

ÄLSKAR din Michael Kors väska!

Annika

SV: åhh, visst är dom :3 Om jag ser en mjukis Minion i butiken så ska jag köpa den :D

Dana

fint :)

anna

himla fint :)

Moa Kandelin

Snyggt :D

jacqueline.

SV: Ja men visst!
åh älskar dr denim byxorna, bästa ever!

Sara Ekman

Så snyggt :)

Linnéa

Så himla fint <3
Ja, jag skulle gärna ta en sista minuten tillbaka till Turkiet :)

Christina

Snygg outfit :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt snyggt :D

Johanna

Riktigt snygg outfit! :D

Sara

Snyggt! :D
Haha ja ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!

F E L I C I A

älskar klockan, så snyggt!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Snyggt. Ja nu har det blivit riktigt kallt ute. Behöver ha höstjacka jag med, men den är på lagning.

Aida

Hoppas allt är bra med dej ;) fiin blogg

sara

vad fint!

Michelle Bogar

GALET FINT!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snyggt! :D

Josefine Anerland

Älskar väskan! :)

SV: Tack!

Celine

Åh så snygg outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: