slide show

Glossybox

Har beställt en glossybox nu för första gången, har bara tagit för 1 månad men om jag är nöjd kommer jag säkert fortsätta prenumerera. älskar ju att få paket och nu när man inte vet exakt vad man ska få gör det ju ännu roligare! någon annan som prenumererar på glossybox?
 
 
Josephine

Sv; aa, det är riktigt härligt med såna dagar ibland :)

anna

jag älskar glossybox, beställde sexmånaders och har fått fyra hitills :)

benedit ♥

kul! :)

sv; jaa visst är den! åh då ska jag inte testa det, haha :)

Maolion

Sv: Ja, det var verkligen jätteroligt :) Älskar att åka ring!

Fanny

gud vad roligt! har också funderat på det kanske... Kan du inte lägga ut på vad det är du får? Skulle vara kul att se om det är värt det :)

Johanna - A dream as model ♥

Åh vad nice :) Jag kommer nog göra det någon gång i framtiden :)

Maolion

Jag funderar på att börja prenumerera! Hur mycket kostar det? :P

Sarah Persson

Det där ill jag så mycket pröva! :D

Sara Ekman

kul :)

ellenfelixson

åh älskar glossybox! prenumererade innan och funderar på att börja igen :)

sv;tack snäll du!

Olivia

Åh! Lyllo dig!

SV: Tack snälla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: