slide show

Ge förslag

Har lite brist på inspiration just nu så om ni har förslag på något roligt jag kan blogga om vore det schysst om ni kunde berätta det för mig. kanske nån ny kategori, ett önskeinlägg eller nåt annat som ni vill att jag ska blogga om? let me know!
 
 
en bild från augusti, innan jag färgade mitt hår.
Emelie

Vad fin! :D

Hanna

Sv: Jag tror nästan alla uggs är de ^^

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Åh tack! :)
Va göru?

Emelie Petersson

Tack rara för dina söta ord hos mig :-)
Ha en trevlig kväll!

Sarah Persson

Gör någon sån där lär känna mig lista! :D eller trettio dagar! :)

Kajsa

Fin blogg, älskar din tröja, kram

Cyber- life with autism and art

Kanske blogga om något du är bra på, teckna, spela på något instrument typ. :)
Eller tipsa om låtar du gillar!

Amanda [SPONTAN]

Jag skulle gärna vilja se dig göra nageltutorials då du är så sjukt duktig på nageldesign!

Jag röstar för mer tutorials på nageldesigns :)


SV: ja men jag tycker ju det, varför måste folk berätta vad dom tycker och tänker..?

Sara

Tips är alltid roligt! :D

tess

Klädinspiration är alltid kul ^^

vendela

SV: haha men ja gud det var det ju! Hur gick det för dig, ska du åka?:)

Linnéa

Visst var tröjan fin - älskar stickat <3

▲ S A N N A

Sv: jaa! :D

milina

Fin!

caroline

Lite tips-inlägg kanske? :)

Tyra

Vad är din favoritfärg på nagellack nu tillhösten?? :)

filippa hägg

FINT!!!

Idag flyttar jag till NEW YORK, följ min blogg här!
Fashionistagirl.se

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad gullig du är :) och söt bild!

liborius

jag tycker din blogg är grym:)

Ida

Blogga om vad du känner dig bekväm med! Har precis börjat blogga igen men hoppas du kikar in på min blogg med! ;)

Sara Ekman

Segt när man inte har någon inspiration :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: