slide show

Dag 5 - 5 sanningar

 
1. en av mina största drömmar är att ha en egen nagellackskollektion, har faktiskt tänkt ut namn och kommit på vilka färger jag vill ha med haha..men jag har ingen aning om hur jag ska gå tillväga och så känns det svårt att få till något unikt när alla färger redan finns. men det hade varit grymt kul iallafall!!
 
2. jag tänker oftast på engelska och jag älskar att prata engelska, det känns så naturligt för mig. kanske beror på att jag nästan bara kollar på amerikanska serier!
 
3. jag har haft naturligt långa naglar förut och det var inte många som trodde att det var mina äkta hehe. men nu när jag är beroende av gelénaglar (och akryl som förstörde mina naglar helt men gör inte akrylnaglar längre) i typ 2 år så är mina naturliga väldigt mjuka och går av hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör.
 
4. om jag skulle vunnit en miljon hade jag åkt på roadtrip i hela USA.
 
5. jag tycker inte om att prata i telefonen med folk som jag inte känner, att smsa känns bättre haha!
 
 
bild från hollywood..saknarrr!
Sara Ekman

coolt om du hade gjort en nagellackskollektion! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, jag önskar att jag också va bra på engelska.

felicia

sv: tack :)

kul med sånna här inlägg :)

Linda ♥

Ska bli jättespännande att få träffa dom =)

Josephine

Sv; Jaa, riktigt skönt :)

Annika

SV. tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: