slide show

10 dagar - dag 1

 
Tänkte börja med en sånhär 10 dagarslista (snodde den från listfolder) nu på bloggen så det blir lite variation och mer personligt samtidigt som jag fortfarande kommer skriva om det som jag gillar mest. här kommer dag 1:
 
 
Jag älskar att läsa amerikanska tidningar som till exempel marie claire och nylon, älskar att läsa intervjuer med kändisar, olika tips, mode osv. självklart gillar jag även våra svenska tidningar och då är veckorevyn min favvis. sen gillar jag även att läsa sofi fahrmans elsas värld böckerna, riktigt bra är dom! vad läser ni helst?
Celine

- Det tror jag att dom flesta gör ändå ;)

Emmy

Jag läser helst spännande böcker, ungdomsböcker och om jag har tid tjockare böcker...

sv;
Jodå det gick ganska bra ^^ Repeterade tidigare idag innan lektionen så det satt rätt bra!

Sara Ekman

Kul :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: det är mitt höst schema för hela hösten. Oktober är ju höst.

Julia

Läser inte ofta tidningar.
Allt bra med dig?

Sara

Åh ska bli kul o följa :D

wilma och sanna

Jaha va kul med engelska magasin! :-D Jag själv har cosmopolitan(tror jag att den heter iaf..) ! :)

Amanda

sv: ja det ar det verkigen :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: