slide show

#throwbackthursday

 
 
 
Saknar fina paris.
isabellaa

Så vackra bilder! :)

Wilma

Sv- jag också :)
Fina bilder :)

Hanna♥

sv: visst är dom! fina bilder

Sofia - vardag & foto

vad fin blogg sötis !

Linnéa

Åh, underbara bilder <3

Nja, Turkiet-säsongen slutar nu i oktober :()

fru josefine

Vilka härliga bilder! Har aldrig varit i Paris, men skulle gärna vilja åka dit i framtiden när jag har råd :)

Najs! Ska nog ta och testa det tror jag :D

Celine

Åh dit vill jag också!
- Tack så mycket! :)

caroline

Har också fotat från typ exakt samma ställe, hih! Fina Paris :)

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Milina

Underbara bilder!

Emmy

Åh ser jättevackert ut!

sv;
Jaa det vart den svartrosa! Bara för att det är tryggt att jag redan vet att den blir snygg när den kommer fram och så :D

Lina

Tack. :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: aa dem är bäst!

julia

härliga bilder, så kul att titta tillbaka sådär :) Kika gärna in på min blogg om du söker lite inspiration, absolut allergisk mot hets utan bara uppmuntran och tips! kramis :)

MADDISENJ.SE

Så fina bilder

Felicias mode

åh paris <3

Moa - vardagsblogg

jätte fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: