slide show

Smyckesträdet

 
 
 
 
 
Jag har varit ute efter ett smyckesträd ett tag nu och igår fick jag äntligen tag i ett från chilli, haffade den direkt och nu står den så fint i min hylla.
Carro

Vilket fint smyckesträd!

Milina

Åh fint!

♫♪ sandra

yo svaren på frågestunden ligger uppe nu ifall du vill läsa :)
tack så mycket för frågorna!

http://sandramusic.spotlife.se/2013/10/26/svar-pa-fragestunden/

matilda

vad många fina smycken du har! :)

Fashion Safari

Så fint!!

Eleonora Adriana ♥

Fint!

Linii

Åh vad fint! :)

Sara Ekman

Fint :)

Hanna

Smyckesträd är så fina, vill också ha ett! :)
Sv: Jo precis :)

Johanna - A dream as model ♥

så fint :)

Linnéa

Åh så himla himla snyggt <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: åh, jag med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: