slide show

Saknar sommaren

Nog för att hösten är jättemysig men idag har det bara varit mulet, småregnigt och kallt så idag har jag saknat sommaren väldigt mycket haha. men nu ska jag iallafall fixa en smoothie och kolla på tonårsbossen och sen project runway.
 
 
 
 
tre härliga bilder från våran pool i L.A, när man låg där grillades man verkligen för det var vindstilla och mer än 30 grader men så himla skönt!
linda

sv: hihi ja det är så skönt :D Åh saknar sommaren också :D

NICOLE

det där skulle inte va så fel ://

sv hon tackar :D

Sofia

Åh så skönt det ser ut. Kan också sakna värmen lite, men jag gillar ändå hösten. :)

Madeleine Jonsson

härliga bilder, saknar också sommmaren!

linnea

saknar också sommaren!

Emma

Ja hösten är så fin och ganska kort med alla fina löv så det gäller att passa på :)

J o j z y ♛

SV: Taack! :'D
Vad glad jag blir!

Anita

Sommaren är underbar.. :)

SV; Tusen tack! :D

felicia

Sv: ja :D

Så härliga bilder :)

Linnéa

Åh, ge mig sommar eller en rejäl solsemester <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag saknar också sommaren:(

Fashion Safari

ser helt underbart ut!

Eleonora Adriana ♥

Åååh härliga bilder!

Sara Ekman

Sommaren är bäst! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej det hade verkligen inte varit fel. Jag sitter och tittar på resor varje dag, men just nu kan vi inte åka:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: