slide show

Pool crush

 
 
 
 
Testade ett av mina nya nagellack igårkväll. jag älskar ju marinblått och såklart så gillar jag det här lacket väldigt mycket! ytan blir 'sockrig' eller vad man nu ska kalla det för och det är rätt coolt tycker jag, på den sista bilden har jag top coat på för att testa hur det blev och då kom glittret fram lite mer och ytan blev kanske liiite slätare men annars så var det ingen större skillnad.
fellforbooks.blogg.se

Vilken härlig färg!

felicia

fint :)

Sara Ekman

Så fin färg :)

sara

Gud vilken läcker färg! :)

NICOLE

snyggt :D jag älskar den djupblåa färgen så denna är nästan där ;)

sv japp :D

Emma

Pool Crush är så fint!
Ja men beställ därifrån någon gång det funkar super bra :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fast tanken med de här lacken är ju just det att man inte ska ha toplack på haha:P

Anita

Jäklar va snyggt :D

Emelie

Snygga naglarna vart!!

Celine

Fint!

- Det håller jag verkligen med om!

emma

snyggt!

Michelle

grymt fin färg!

♫♪ sandra

fint!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, jag men det har jag ju också i stort sett alltid, men inte på sådana här lack;)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: